środa, 29 lipca 2015

Na moim blogu chcę pomóc rodzicom dokonać dobrego wyboru w akcesoriach dziecięcych,chcę również żeby Państwo mogli dodawać  swoje uwagi, opinie  i spostrzeżenia w trakcje użytkowania danego przedmiotu , wiadomo że wiele rzeczy wychodzi w trakcie eksploatacji i warto dzielić się opiniami z innymi .

Ciągle śledzę modę wózkową  J  , interesują mnie wszelakie  nowości i ciekawostki z branży dziecięcej ,jakiś czas temu zajmowałam się doradztwem i sprzedażą art dziecięcych … a teraz to tylko hobby , jako mama trójki dzieci w trakcie wychowywania swoich pociech trochę rzeczy przetestowałam dlatego mogę się z Państwem podzielić swoją obiektywną opinią : fotelik , wózek , leżaczek , huśtawka , niania elektroniczna ,nosidełko , krzesełko do karmienia , chodzik , łóżeczko , kołyska , skoczek, zabawki edukacyjne – są to rzeczy bez których nie obędziemy się podczas wychowywania naszego Skarba.
 Chętnie podzielę się z Państwem również moimi doświadczeniami w wychowywaniu maluszka już od narodzin ,przeszliśmy z mężem kolki  , ząbkowanie , przedszkolne rozstania i wieeeleee  więcej sytuacji i wesołych i trudnych .

Może na razie skupię się na fotelikach , potem wózkach , leżaczkach i huśtawkach , łóżeczkach kojcach i kołyskach itd.

Moje doświadczenia z fotelikami . Będę pisała o markach i modelach i firmach  jakie widziałam i z jakimi miałam do czynienia i bezpośrednio i pośrednio ale często sama testowałam a raczej wspólnie z moją rodziną  . Jeżeli będą mieli Państwo jakieś pytania odnośnie tych modeli które wymienie chętnie odpowiem na każde pytanie związane z użytkowaniem , obsługą czy  po prostu ze zwykłą eksploatacją np jak rozebrać do prania dany przedmiot  .

Foteliki 0-13kg
-Maxi cosi cabrio fix, citi
-Maxi cosi  pebble
- Romer baby safe
-Mutsy play
-Cybex aton
-Bebe confort  creatis
-Graco logico
- Besafe izi go
- Baza maxi cosi family fix
-Baza maxi cosi easy base i easy base 2
- Baza cybex

Foteliki 9-18kg
-     Romer king plus
-     Romer safefix , safefix tt
-     Romer duo plus
-     Romer king ts
-     Maxi cosi priori xp
-      Maxi cosi priori sps
-      Maxi cosi tobi
-      Maxi cosi mobi
-      Besafe izi sleep
-       Chicco key

Foteliki 9-36kg
-Recaro young sport
-Stm starlight
-Britax evolva
-Kiddy guardian pro

Foteliki 15-36kg
-Romer kidfix
-Romer kid plus
-Romer vip
-Recaro monza
-Recaro monza seatfix
-Recaro start
-Maxi cosi rodi
-Maxi cosi rodi xr
-Playxtreme casualplay
-Graco junior maxi
-Cybex solution x fix
-Cybex solution
-Sunshine kids – diono
-Chicco key 2.3

Może jakiegoś modelu nie wymieniłam , bo zapomniałam więc proszę pytać .
W następnej części  wózki

Wózki wielofunkcyjne
-Quinny buzz 3 i 4
-Mutsy 4 rider
-Mutsy urban rider
- Quinny speedi
-Maxi cosi mura 3 , mura 4
-Emmaljunga city cross
-Teutonia mistral
-Teutonia spirit
-Hartan vip
-Hartan racer
-X lander xa , xt
-Joolz bloom
-Jedo fyn 4 ds
- Jedo bartatina
-Graco symbio
Spacerówki
-Quinny zapp
-Quinny zapp xtra
- Quinny yezz
-Quinny buzz
-Bugaboo bee
-Cybex topaz
-Cybex callisto
-Maclaren techno xt
-Maclaren volo
-Maclaren quest
-Peg perego p3
-Peg perego switch
-Inglesina zippy
-Mutsy 4rider
-Mutsy urban rider
-X lander xa , xt
-Graco symbio
-Hauck malibu
Wózki dla bliźniąt i rodzeństwa
-Abc design tandem
- Phil & teds sport
-Phil &teds vibe
-Graco duo
- Teutonia

Wózki , które zostaną moim marzeniem  (niestety nie miałam okazji do tej pory ich przetestować ) a słyszłam o nich wiele dobrych opinii … i ten ponadczasowy wygląd… to
- Quinny moodd
-Stokke
-Bugaboo cameleon
- Mima xari 


Jak mi się przypomni to coś dopiszę :) bo pewnie jakiś model mi wyleciał z głowy 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz